×

تماس با ما

راهنمای امنیت وردپرس: چگونگی ضرب و شتم هکرها

در فرآیند برنامه نویسی بخش زیادی از کدهایی که برنامه نویس می نویسد، تکراری خواهند بود. زیرا اپلیکیشن ها معمولا در بسیاری از ویژگی ها و بخش ها مشترک هستند. تکرار کدها برای‌ برنامه نویس در دراز مدت می تواند بسیار خسته کننده باشد. بنابراین فریم ورک ها برای حل این مسئله بستری برای نویسان مهیا کرده اند تا بسیاری از ویژگی های مشترک در اپلیکیشن ها را به صورت پیش فرض در اختیار برنامه نویس قرار دهند.

زمانی که برنامه نویسان از فریم ورک ها استفاده می کنند، باید حتما به قوانین و استاندارد های آن پایبند باشند، زیرا این امر باعث می شود که برنامه نویس کدهایی خوانا، استاندارد و قابل اعتماد بنویسد. بنابراین فریم ورک ها توسعه و مقیاس پذیری پروژه های بزرگ را آسان تر می کنند. استفاده از فریم ورک ها در ساخت وب اپلیکیشن ها از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا در این حوزه ویژگی هایی مانند امنیت بالا، بروزرسانی مرتب، پشتیبانی و… بسیار حیاتی می باشند.

وردپرس چیست؟

فریم ورک یا framework به معنی چارچوب می باشد. فریم ورک برنامه نویسی مجموعه ای از کتابخانه ها، استاندارد ها و قوانین کدنویسی است که در بستر یک چارچوب نرم افزاری در اختیار برنامه نویسان قرار می گیرد. برای زبان های برنامه نویسی، انواع مختلفی فریم ورک توسعه داده شده است. فریم ورک های برنامه نویسی برای هدفی خاص ایجاد شده اند، برای مثال می توان به فریم ورک های وب ، فریم ورک های توسعه اپلیکیشن موبایل و… اشاره کرد. بنابراین فریم ورک های برنامه نویسی، به برنامه نویسان کمک می کنند کد های کمتری بنویسند و سریعتر به نتیجه برسند. 

امروز به ما بپیوندید

آموزش امنیت وردپرس

همین الان یادگیری را شروع کنید

دیدگاه کاربران(1)

    meisam گفت:

    مطلب مفیدی بود با تشکر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*