×

تماس با ما

بهترین 10 زبان برنامه نویسی برای یادگیری در سال 2014

برخی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری چیست؟

این یک سوال است که توسط مبتدیان و همچنین متخصصان خواسته شده است. همانند بسیاری از سوالات مهم، پاسخ ساده نیست. عوامل متعددی وجود دارد که باید در هنگام تصمیم گیری در مورد زبان برنامه نویسی برای یادگیری استفاده شود.

فناوری در طول چند هفته و با گذشت زمان به شما متخصص فناوری نرمافزار خاص تبدیل می شود، اما اکنون می توانید آن را منسوخ کنید. یکی دیگر از مهم ترین چیزهایی که باید توجه کرد این است که زبان برنامه نویسی به لحاظ قابلیت و پیچیدگی بسیار متفاوت است. پاسخ به اینکه چه زبان برنامه نویسی باید به طور عمده یاد بگیرد بستگی به نوع کاری که می خواهید انجام دهید. به عنوان مثال، اگر شما در حال توسعه برخی از برنامه های مبتنی بر وب استاتیک، شما ممکن است نیاز به یادگیری ساده HTML. برعکس، اگر می خواهید یک برنامه پویا با قابلیت های پیشرفته ایجاد کنید، ممکن است لازم باشد ASP.NET، PHP، Ruby on Rails یا Javascript و چارچوب همراه را یاد بگیرید. برنامه های دسکتاپ و تلفن همراه دارای الزامات متفاوت هستند.

علاوه بر این، یکی دیگر از جنبه های جالب برنامه نویسی که من متوجه شدم این است که نه تنها برنامه نویسان و مهندسان نرم افزار علاقه مند به یادگیری زبان های برنامه نویسی جدید هستند، بلکه افرادی از جنبه های کاملا متفاوت زندگی نیز در آن هستند. به تازگی، من یک محقق دکترای روانشناسی را به عنوان یک منطقه پژوهشی درمی آوردم. او توسط سرپرست خود دستور داده شد تا برخی از زبان های برنامه نویسی پیشرفته را بیاموزد، زیرا او نیاز به نمایش نتایج تحقیق خود را در قالب یک برنامه نرم افزاری دارد. او همچنین از همین سوال در مورد آنچه از جایی که باید شروع کند پرسید. این نشان می دهد که برنامه نویسی محدود به برنامه نویسان نیست، با تمرین دقیق و توجه، هر کسی، بله هر کسی، می تواند برنامه ریزی کند.

اکنون به بالا 10 رسیده ام. من تصمیم گرفتم لیستی از زبانهای برنامه نویسی را کامپایل کنم که می تواند در تصمیم گیری برای دنبال کردن مفید باشد و همچنین تعدادی از انواع “نوع توسعه دهنده” یا “آهنگ” را که شما می توانید تجربه کنید یا آزمایش کنید . شما باید نگاهی به این زبان ها داشته باشید و تصمیم بگیرید که بهترین گزینه برای شما چیست. بنابراین، شروع کنیم

دیدگاه کاربران(0)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*